Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Hans stelt zich voor

Toon actieve onderwerpen


Avatar gebruiker

Berichten: 33

Geregistreerd: 18 feb 2011 11:50

Woonplaats: Puttershoek

Bericht 19 feb 2011 21:51

Hans stelt zich voor

Mijn naam is Hans de Graaf, ben 54 jaar, en orgelen doe ik al vanaf het moment dat ik bij de trappers van het harmonium kon.
Na een Solina, Omegan, Johannus opus 220, opus 1100, opus 1210, nu een Andantino (techniek Johannus sweelinck 20).
Een kennis heeft al verscheidene jaren ervaring met hauptwerk, maar ik dacht niet dat het iets voor mij zou worden (veel te technisch).
Maar hij heeft mij zover geholpen dat ik vanaf eind 2009 (ook) met het hauptwerk virus besmet ben. Heb veel zitten neuzen op PCorgan.com; Bedankt!
Bij Mixtuur de investering gedaan: PC met 8GB intern (uitbreidbaar tot 16GB); een externe geluidskaart M-Audio Profire-610; 2 boxen (Adam A7x) + scheidingsfilter, zodat de bastonen via het orgel gaan.
Samplesets o.a. Kampen II, Caen, Anloo, Freiberg, Smecno, Rabstejn.
Vind het heel fijn om te spelen middels de trekregisters, en het toewijzen is nu geen probleem meer.

Ik ben mezelf een raadsel. Voordat ik met hauptwerk bekend was speelde ik met veel akoestiek en een dikke brij...
Nu zit ik maar te spelen met Freiberg, Anloo, Caen, Rabstejn ed ! (hoewel het volle werk van Kampen ook kippevel geeft).
Er gaat een nieuwe wereld open. Had nooit les gehad en speelde wel met veel plezier (wegdromen zullen we maar zeggen).
Maar nu heb ik les van m'n zoon (die inmiddels ook besmet is met het HW virus) en is spelen op Anloo en Freiberg prachtig !!
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Avatar gebruiker

Berichten: 712

Geregistreerd: 08 feb 2011 01:11

Woonplaats: Dordrecht

Bericht 19 feb 2011 23:32

Re: Hans stelt zich voor

Een "klavarvriend met hauptwerkvirus" erbij. Welkom op dit forum, Hans!
Mooi orgel met mooi weggewerkte speakers!

Hart.gr. Ron.

Keer terug naar Even voorstellen / mijn orgel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com