Bericht 26 feb 2011 20:29

Jan stelt zich voor

Beste orgelvrienden,
Ik ben Jan Vogel,woonachtig in Giessenburg(Alblasserwaard,bij Gorinchem),en sinds 2009 dankzij Gert en Lubbert uit Urk bezig met Hauptwerk.Ik heb in het verleden zelf een huisorgel gebouwd met houten mechanisch gekoppelde klavieren,met een Heyligers binnen werk uit een kerkorgel met 18 stemmen en 9 versterkers.Zie voor foto,s onze website, http://www.123website.nl/familievogel
Na onze verhuizing van Boven-Hardinxveld naar Giessenburg konden we dit mooie orgel helaas niet meer plaatsen.We hebben nu een groot Hammondorgel met 2 x 5 oktaafs klavieren en een 27 tonig pedaal,dit is gemidificeert door Huib de Bruijn,en op zolder heb ik een zelfbouw speeltafel staan met 3 klavieren.Ik gebruik op beide orgels de basic versie van Hauptwerk en GrandOrgue 0.2.Samplesets die gebruikt worden zijn:Forqcalquier,Bad Wimpfen,Litomysl,Roquemaurer,Burea,Wildervank,Santanyi,LOM 2,Bonifatius,Noorderkerk Groningen,Moerdijk,Bolnes,Vloedschuur Heteren,Universiteit Illinois,Kalvtrask,e.v.a.Ook deze foto,s staan op onze site en op pc.organ.com.

vr.gr:Jan.