Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Leonard stelt zich voor

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 320

Geregistreerd: 16 apr 2012 12:04

Woonplaats: Sliedrecht

Bericht 24 nov 2012 11:59

Leonard stelt zich voor

Ik draai al een paar maandjes mee op dit forum maar heb nog nooit echt de moeite genomen om me voor te stellen. Naast dat ik Leonard de Ruijter heet valt er volgens mij ook weinig interessants te vertellen. Ik ben zelf geen hauptwerkgebruiker en heb zelfs geen orgel thuis staan, maar ben wel erg geinteresseerd in de techniek achter Hauptwerk. Heb ook een adresje in de buurt waar ik naar hartelust kan experimenteren met de set van Kampen. Bovendien probeer ik me al een tijdje sterk te maken voor de toegankelijkheid van hw i.c.m. schermleessoftware voor blinden en slechtzienden, omdat ik zelf tot de gebruikersgroep daarvan behoor. ;) Helaas laat de huidige toegankelijkheid nog een beetje te wensen over, mocht dit echter beter worden heb ik het voornemen om wat sets met één manuaal aan te schaffen voor gebruik op het Roland Juno-Stage keyboard wat ik heb staan.

Dat was het wel zo'n beetje, vragen zijn natuurlijk altijd welkom.

Beheerder

Berichten: 623

Geregistreerd: 01 feb 2011 19:33

Bericht 24 nov 2012 12:53

Re: Leonard stelt zich voor

Welkom Leonard!
Avatar gebruiker

Berichten: 1252

Geregistreerd: 07 maart 2011 18:35

Woonplaats: Kruiningen

Bericht 24 nov 2012 14:40

Re: Leonard stelt zich voor

Ja, we zagen je bijdrages al, ook vanuit Zeeuwland Welkom!
Groet,
Kees

Muziek is ook een vorm van ademhalen...!

Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 24 nov 2012 14:55

Re: Leonard stelt zich voor

.
Laatst bijgewerkt door Jan Wim op 05 dec 2016 19:19, in totaal 1 keer bewerkt.
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.
Avatar gebruiker

Berichten: 317

Geregistreerd: 21 sep 2012 13:59

Woonplaats: Hulshorst

Bericht 24 nov 2012 16:31

Re: Leonard stelt zich voor

Welkom in de kring van doldwaze HW-ers. De één nog doller dan de ander. Ben je het nog niet, dan wordt je het hier vanzelf!!
Groet,
Teun van Unen
Hulshorst
(tvanu47@gmail.com)

Berichten: 320

Geregistreerd: 16 apr 2012 12:04

Woonplaats: Sliedrecht

Bericht 26 nov 2012 13:08

Re: Leonard stelt zich voor

Dank voor jullie warme welkom!

Berichten: 320

Geregistreerd: 16 apr 2012 12:04

Woonplaats: Sliedrecht

Bericht 15 dec 2015 14:26

Re: Leonard stelt zich voor

De laatste jaren ben ik zo nu en dan bezig met het componeren van eigen bladmuziek, wat zich voornamelijk beperkt tot koralen van psalmmelodieën. Ik vind het daarbij een uitdaging om isoritmische melodieën te omlijsten met alternatieve harmonieën, qua ritmische koralen is er namelijk veel meer alternatiefs voor handen dan voor de isoritmische.

De laatste dagen de moeite genomen om het e.e.a. op CB te zetten, inclusief bladmuziek: http://www.contrebombarde.com/concertha ... s/view_all

Ik schrijf deze muziek met Lilypond, echt een geweldig programma wat veel mogelijkheden biedt.

Berichten: 91

Geregistreerd: 05 okt 2015 05:10

Woonplaats: Sliedrecht

Bericht 09 jan 2016 08:38

Re: Leonard stelt zich voor

Prachtig Leo! Blijf delen! Puur genieten..
Welke dressoirkast zou nou niet zo’n droom promotie willen en verder schitteren als Hauptwerkorgel

Keer terug naar Even voorstellen / mijn orgel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com