Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Erik stelt zich voor

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 54

Geregistreerd: 29 mei 2012 10:36

Bericht 05 maart 2013 12:32

Erik stelt zich voor

Hallo allemaal

Ben al geruimte tijd "meelezer" en het wordt tijd dat ik mij ook maar eens voorstel...
Sinds 2 jaar behelp ik mij met een keyboard en hauptwerk. Daar ik in de kerk kan oefenen is de noodzaak niet heel groot, maar het zou toch wel fijn zijn thuis een "echte" oefenmogelijkheid te hebben.
Eigenlijk ook sinds 2 jaar zoekende naar een digitaal orgel of hauptwerk. Beide hebben zo hun voor- en nadelen. Waarbij ik vooral bang ben dat ik met hauptwerk meer aan het knutselen als aan het oefenen ben. En om dat laatste gaat het mij toch vooral. Met een jong gezin ben je blij als je wat tijd voor een hobby kan vinden...

Ik neig toch steeds meer naar hauptwerk. De vraag is alleen nog hoe? Al heel veel de foto's hier op de website bekeken. De keuze en mogelijkheden zijn zo enorm!

Een eerste vraag heb ik wel aan jullie: Mijn vrouw geeft de voorkeur aan een wit meubel (daar is ze niet alleen zoals ik al gelezen heb ;)). Hoe ziet dat er dan echter uit na enkele jaren? Ik denk daar vooral aan de orgelbank: wordt dat juist niet heel snel lelijk?

Groet
Erik
Avatar gebruiker

Berichten: 227

Geregistreerd: 21 maart 2011 20:35

Woonplaats: Veenendaal

Bericht 05 maart 2013 12:42

Re: Erik stelt zich voor

Erik schreef:Een eerste vraag heb ik wel aan jullie: Mijn vrouw geeft de voorkeur aan een wit meubel (daar is ze niet alleen zoals ik al gelezen heb ;)). Hoe ziet dat er dan echter uit na enkele jaren? Ik denk daar vooral aan de orgelbank: wordt dat juist niet heel snel lelijk?

Groet
Erik


Dan maak je het zitvlak niet wit. Zie voor een oplossing naar mijn meubel.

Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 05 maart 2013 17:02

Re: Erik stelt zich voor

Hoi Erik,


van harte welkom op dit forum, en geloof me hauptwerk gaat winnen!!

ik zelf heb ook een wit orgel, het zitvlak van mijn orgelbank heb ik bekleed met wit sky-leer, word niet kaal en het zit ook nog eens lekker.

gr


Jan Wim
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.
Avatar gebruiker

Berichten: 712

Geregistreerd: 08 feb 2011 01:11

Woonplaats: Dordrecht

Bericht 06 maart 2013 01:00

Re: Erik stelt zich voor

Welkom op 't forum, Erik!
Nooit aan beginnen zo'n wit orgel.....is een sterk door t' vrouwelijk geslacht beinvloede rage.
Over een paar jaar moet hij dan weer lavendelblauw geschilderd worden. Past dan
weer beter bij het behang.
Alleen vrouwen die orgelspelen hebben recht van spreken ;)

Veel forumplezier!
Ron

Berichten: 54

Geregistreerd: 29 mei 2012 10:36

Bericht 06 maart 2013 08:22

Re: Erik stelt zich voor

gjschipper schreef:Dan maak je het zitvlak niet wit. Zie voor een oplossing naar mijn meubel.


Hallo Gert Jan
Ja dat is zeker ook een oplossing. Ik had jouw foto's nog niet gezien. Ziet er goed uit!

@Ron: dan mag ze zelf schilderen ;)

Het lijkt me ontzettend leuk zoiets zelf te maken, maar ik geloof ik laat dat maar liever overaan de profies. Daarvan zijn er ondertussen merk ik al een heel aantal :o. Helaas niet veel in de buurt...

Groet, Erik
Avatar gebruiker

Berichten: 1252

Geregistreerd: 07 maart 2011 18:35

Woonplaats: Kruiningen

Bericht 06 maart 2013 11:43

Re: Erik stelt zich voor

Ha Erik,
Ook vanuit Zeeuwenland welkom!
Groet,
Kees

Muziek is ook een vorm van ademhalen...!
Avatar gebruiker

Berichten: 610

Geregistreerd: 02 mei 2012 15:16

Woonplaats: Dordrecht

Bericht 06 maart 2013 21:49

Re: Erik stelt zich voor

Hoi Erik

Van harte welkom en veel hauptwerk plezier.
Als je tijd hebt kom dan 27 april naar de hwontmoetingsdag in Dordrecht !

André
Geen dag zonder Bach!

Keer terug naar Even voorstellen / mijn orgel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com