Bericht 01 feb 2020 13:11

Nu beschikbaar: gids voor audio in HW5

Veel mensen melden dat de nieuwe audio-instellingen van Hauptwerk 5 erg ingewikkeld zijn. Daarom heb ik de afgelopen weken hard gewerkt aan een gids voor het begrijpen van de audio-instellingen van HW5.

De gids bevat veel schema's, voorbeelden en screenshots om de logica van de audiomixer en alles wat daarmee samenhangt duidelijk te maken. Daarmee hoop ik mensen inzicht en overzicht te geven in een wirwar van schermen en termen...

Omdat ik vele uren heb besteed aan het begrijpen en beschrijven van de HW5-audio, zou ik een klein bedrag willen vragen voor deze gids, namelijk EUR 10. (Wie liever gratis informatie wil kan gebruik maken van de gebruikershandleiding en van alles wat er op dit forum en op andere fora wordt gepost. Wie dat wil mag hieronder gerust een paar linkjes plaatsen).

Hieronder twee screenshots die een overzicht geven van de inhoud van deze gids. Ik heb het voornemen om deze gids te verbeteren/uit te breiden aan de hand van de vragen en feedback die ik krijg.

Wie deze gids bij mij wil bestellen, kan een mailtje sturen naar quqquq\\@//gmail\\.//com (de schuine strepen weglaten). Je ontvangt dan de gids in PDF-vorm plus een betalingsverzoekje.

overzicht1.jpg

overzicht2.jpg
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.