Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Mixtuur virtual pipe organs

Toon actieve onderwerpen


Avatar gebruiker

Berichten: 336

Geregistreerd: 14 okt 2013 13:37

Woonplaats: Scherpenisse (ZLD)

Bericht 05 jun 2017 20:17

Re: Mixtuur virtual pipe organs

Ik heb een zelf gebouwd Hauptwerk orgel en heb de klavieren en registers door Mixtuur midi in laten bouwen. Ook hebben ze mijn PC helemaal goed afgesteld en het geluid naar de actieve speakers gestuurd. Orgels inladen, de klavieren en registers toewijzen, etc. kan ik helemaal zelf doen.

Technisch heb ik er geen verstand van, vandaar dat ik dat gedeelte heb uitbesteed aan Mixtuur, maar de verdere bediening van de PC heb ik graag in eigen beheer. Was prima te regelen bij Mixtuur. Ik ben dik tevreden over hun service. Soms even geduld hebben, omdat ze het druk hebben, maar dan heb je ook wat. Goede mensen daar die zeer bevlogen zijn met hun vak.

Laat duidelijk zijn dat ik geen enkele connectie heb met Mixtuur. Ik ben een gewone kritische betalende klant..., die enorm geniet van (bijna) elke dag heerlijk orgel spelen.

Groeten, Jan
Laatst bijgewerkt door Jan Leendert op 25 nov 2017 19:02, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker

Berichten: 3

Geregistreerd: 04 jul 2016 19:18

Woonplaats: Hardenberg

Bericht 05 jun 2017 23:41

Re: Mixtuur virtual pipe organs

Allereerst is het niet mijn intentie om hier te praten over wat wel of niet goed is. Dat was nooit mijn bedoeling.
Mixtuur zet naar mijn weten een sterk product op de markt, en dat zijn goede ontwikkelingen voor ons als gebruiker.
verder kunnen wij dat alleen maar toejuichen!

Verder wil ik geen hauptwerk leverancier napraten, (als ik hem voor 100% zou geloven had is deze vraag hier niet gesteld) En mensen op het verkeerde been zetten is al helemaal niet wat ik wil. Ieder moet zijn eigen keuzes maken waar hij zich goed bij voelt.

Ik heb 1 enkele vraag...

Als ik een compleet Mixtuur orgel koop. En ik wil nieuwe sample's installeren. Moet dat dan door mixtuur gebeuren? of kan ik ze zelf bij wijze van spreken installeren?
Informatie = motivatie ;)
ps: Ik ben namelijk op zoek naar een hauptwerkorgel voor een familielid.

En Jan Leendert, je hebt groot gelijk! het is een geweldige inspiratiebron Hauptwerk dat verveelt nooit :D

Mvg Ronald

Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 06 jun 2017 06:46

Re: Mixtuur virtual pipe organs

hoi Ronald,

wil je, je vraag goed beantwoord zien, lijkt het me wijs dat je Mixtuur direct benaderd via tel:/mail
zij zijn tenslotte de enige die jouw exact kunnen vertellen wat wel/niet mogelijk is met hun product


gr
JW
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.

Berichten: 71

Geregistreerd: 16 jan 2018 16:53

Bericht 22 okt 2018 20:40

Re: Mixtuur virtual pipe organs

Bericht 13 okt 2018 20:50
Domus in kerk
Hallo allemaal,

Omdat het pijporgel gerestaureerd wordt in de kerk moeten we het voor 3 maanden doen met een Domus prestige 80
3 klavier met pijpenfront met speakers. De versterkers van dit orgel zijn veel te klein om een gemeente te begeleiden.
Aan mij de vraag: Mart kun jij wat regelen?
Maar even de vraag hier neergelegd, 100 weten meer dan 1 :idea:
Wie heeft hier ervaring mee of wie verhuurt er speakers met versterkers? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Wat is er nodig en waar moet ik zijn of welk bedrijf heeft interesse om reclame te maken voor hun orgel in onze kerk?
CGK Driebergen

Groetjes,

Martin
Vorige

Keer terug naar Aangeboden door commerciële aanbieders

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten




cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com