Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

reaper storing

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 22

Geregistreerd: 26 mei 2014 18:46

Bericht 26 mei 2017 16:40

Re: reaper storing

Virus scanner is gratis versie van AVG. Volgens mij is er de laatste keer dat we gewerkt hebben om reaper er op te zetten een update geïnstalleerd en ook een extra programma van AVG geïnstalleerd, AVG Zen. Ik kan me niet herinneren dat ik dat eerder gezien heb.

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 03 jun 2017 12:43

Re: reaper storing

Hier staat hoe je AVG tijdelijk uitzet: https://support.avg.com/SupportArticleView?l=nl&urlname=How-to-disable-AVG.


Wat betreft Zen:
http://www.gratisvirusscanner-downloaden.nl/veel-gestelde-vragen-faq/avg-antivirus-verwijderen/
Helaas is het niet mogelijk om AVG Zen te verwijderen en alleen de (gratis) antivirus-sofware van AVG te gebruiken. AVG Zen is namelijk een vast onderdeel geworden van de beveiligingspakketten van AVG. Dit is als het ware het dashboard waarin onder andere de virusscanner aanwezig is en je gebruik kan maken van het AVG Zen netwerk. Verder bevat dit dashboard de mogelijkheid om extra onderdelen zoals te installeren. AVG Web TuneUp is hiervan gratis te gebruiken, maar PC TuneUp, en HMA! Pro VPN zijn betaalde onderdelen.
Als je op bovenstaande webpagina verder leest, kun je zien dat 2 onderdelen niet nodig zijn voor beveiliging van je PC (Protection), nl. AVG PC TuneUp en AVG WebTuneUp. Deze TuneUp onderdelen kunnen een negatieve invloed hebben op jouw Windows-instellingen tbv HW.
Verwijder ze daarom maar. Als je dus AVG Remover remover download en opstart, kun je kiezen voor AVG remover en dan in het volgende scherm bij deze items een vinkje zetten. Alleen de AVG protection moet op de PC blijven. Wat ik begrijp is dat het Zen-onderdeel niet verwijderd kan worden.
Daarna de PC herstarten en probeer HW nu opnieuw en kijk of het probleem nog voor komt terwijl de virusscanner nog actief is. Als het probleem en nog is, dan zou je de virusscanner kunnen uitzetten zoals op bovengenoemde webpagina beschreven is.

Dat zijn van die toevoeging aan een antivirus programma, die je worden opgedrongen: TuneUp, Zen, enz., maar niet nodig zijn voor het doel waarvoor je AVG installeert.
Vorige

Keer terug naar Audio software

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com