Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Kees stelt zich voor

Toon actieve onderwerpen


Avatar gebruiker

Berichten: 610

Geregistreerd: 02 mei 2012 15:16

Woonplaats: Dordrecht

Bericht 01 dec 2012 00:55

Re: Kees stelt zich voor

Kees,

Heel veel sterkte toegewenst in de komende periode! En uiteraard wens ik je een spoedig herstel toe.

André Kaptein
Geen dag zonder Bach!

Berichten: 217

Geregistreerd: 09 feb 2011 20:30

Woonplaats: Veenendaal

Bericht 01 dec 2012 09:03

Re: Kees stelt zich voor

Dag Kees,

Veel sterkte.

hans

Berichten: 251

Geregistreerd: 14 feb 2011 18:02

Bericht 01 dec 2012 11:04

Re: Kees stelt zich voor

Kees,

Heel veel sterkte en een voorspoedig herstel toegewenst.

Hartelijke groeten,

Gertjan

lub

Avatar gebruiker

Berichten: 227

Geregistreerd: 09 feb 2011 18:12

Woonplaats: Urk

Bericht 01 dec 2012 11:24

Re: Kees stelt zich voor

Beste Kees,

Heel veel sterkte en hopelijk horen(lezen) we weer gauw van je!

Met vriendelijke groet,
Lub de Vries
Avatar gebruiker

Berichten: 33

Geregistreerd: 18 feb 2011 11:50

Woonplaats: Puttershoek

Bericht 01 dec 2012 23:15

Re: Kees stelt zich voor

Hallo Kees,

Veel sterkte toegewenst

Groet

Hans de Graaf

hjb

Berichten: 34

Geregistreerd: 09 nov 2012 15:41

Bericht 03 dec 2012 12:30

Re: Kees stelt zich voor

Hallo Kees,

Ook van mijn kant heel veel sterkte toegewenst.

Johan

Beheerder

Berichten: 623

Geregistreerd: 01 feb 2011 19:33

Bericht 28 dec 2012 07:38

Re: Kees stelt zich voor

Actief forumschrijver Kees Hoekman (ongeveer 40 jaar) heeft zo'n 2,5 jaar geleden een vakantie in Duitsland af moeten breken wegens hevige pijn in zijn linkerarm/schouder gebied, oorzaak een zeer pijnlijke ontsteking aan een belangrijke zenuw, waardoor er uitvalverschijnselen tot en met de linkerhand optraden. Na een moeizame diagnose was ook de kans op herstel meteen al geen 100%, heel erg naar, zeker voor een organist. Omdat Kees een zeer gedreven organist is was ook het weer gaan orgelspelen met deels functionerende linkerhand (2 vingers) een hele stap. Het meest ging iets met een CF het beste af, wat hij desnoods volledig met kruislings gespeelde armen wist te realiseren.

Tot een paar weken terug dezelfde verschijnselen aan de rechterarm de kop op staken, zat de schrik er goed in. De diagnose plexitis (neuralgische amyotrofie), zoals de aandoening links is vastgesteld, was gevreesd én voor de hand liggend. Het ziekenhuis constateerde echter een nek-hernia die niet zonder risico met spoed werd geopereerd. Hij is in Gent met spoed twee keer aan een forse hernia geopereerd. Inmiddels is hij ruim een week thuis en de aanvankelijk heftige pijnen zijn een stuk minder geworden.

Het is te kort na de operaties om e.e.a. goed te kunnen beoordelen, maar wat nog wel dreigt is dat de verlammingsverschijnselen die hij in zijn linkerarm had en nog gedeeltelijk heeft, zich ook manifesteren in zijn rechterarm. En dat is toch wel zorgwekkend.

Ik weet zeker dat Kees het leuk zou vinden als hij van ons een kaartje ter bemoediging krijgt.
Allemaal dus even een kaartje sturen!
Kees Hoekman
Langeviele 39
4416 CE Kruiningen

Het bovenstaande heb ik geschreven met toestemming van zijn schoonvader.
Avatar gebruiker

Berichten: 1252

Geregistreerd: 07 maart 2011 18:35

Woonplaats: Kruiningen

Bericht 14 jan 2013 19:21

Re: Kees stelt zich voor

Ah, hier stond het dus... ;) Geen abonnement op, maar nu wel!
viewtopic.php?f=2&t=901
Groet,
Kees

Muziek is ook een vorm van ademhalen...!
Avatar gebruiker

Berichten: 1252

Geregistreerd: 07 maart 2011 18:35

Woonplaats: Kruiningen

Bericht 20 maart 2014 00:24

Re: Kees stelt zich voor

Dag allemaal,

Ik ben er weer...
Het gaat nog steeds niet goed met me, helaas. Ik ben erg ziek en zal ook nooit meer beter worden.
Heb inmiddels ook Poly-Neuropathie, dag en nacht pijn is de beste samenvatting daarvan.
Heb veel achter de rug en sta nog veel te wachten.
Maar ik probeer weer af en toe es mee te lezen.
Wellicht heeft Evert-Jan het al meegedeeld, ik heb nog veel achterstallig leesvoer hier..., maar de complete lijst is klaar, waarin staat welke services je kunt uitschakelen, zonder dat de werking van je pc vervelend gaat doen.
Op aanvraag beschikbaar en nog gratis ook... ;)
Groet,
Kees

Muziek is ook een vorm van ademhalen...!
Avatar gebruiker

Berichten: 112

Geregistreerd: 03 dec 2012 17:58

Woonplaats: Werkendam

Bericht 20 maart 2014 08:25

Re: Kees stelt zich voor

Kees,

Heftig wat je allemaal mee moet maken! Heel veel sterkte in alles.

Hartelijke groet,

Joost
Avatar gebruiker

Berichten: 1322

Geregistreerd: 21 nov 2011 12:00

Woonplaats: Ermelo

Bericht 20 maart 2014 16:56

Re: Kees stelt zich voor

Hadie Kees!!

Een heel dubbel gevoel: enerzijds fijn om weer eens iets van je te lezen, anderzijds de minder goede medische berichten......

Ik hoop toch echt eens een keertje de tocht naar Zeeland te maken en eens bij je langs te wippen.

Heel veel sterkte gewenst!!

En hopelijk dat de (orgel)muziek je af en toe wat blijdschap van binnen mag geven....

Geert

Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 20 maart 2014 17:56

Re: Kees stelt zich voor

Ha Kees,


Ben erg blij toch weer iets van je te zien

voor het andere schieten worden te kort

heel veel sterkte


gr

JW
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.
Avatar gebruiker

Berichten: 1252

Geregistreerd: 07 maart 2011 18:35

Woonplaats: Kruiningen

Bericht 20 maart 2014 18:17

Re: Kees stelt zich voor

Ik heb links in mijn schouder weer een nieuwe plexitis... Nu een stootkuur prednison.
Vannacht kwam het even doorzetten, had mijn bericht niet gedaan, als ik dit vermoed had.....
Ik was net een traject bij een pijnarts ingegaan, om een neurostimulator in mijn hersenvlies te laten plaatsen. Dit is wel gruwelijk jammer.
De morfine is nu een beste vriend...
Groet,
Kees

Muziek is ook een vorm van ademhalen...!
Avatar gebruiker

Berichten: 1758

Geregistreerd: 22 feb 2011 21:29

Woonplaats: Den Haag

Bericht 20 maart 2014 23:04

Re: Kees stelt zich voor

Hoi Kees

Leuk om weer iets van je te horen, je bijdragen op het forum heb ik gemist. Hopelijk vinden de heren of dames artsen toch nog behandel methoden om je gezondheidstoestand te verbeteren., en je leven te veraangenamen. Kan je zelf nog wel een beetje orgelspelen en daar plezier aan beleven?
In ieder geval veel sterkte en kracht toegewenst.

Groeten Jan Loosman
Avatar gebruiker

Berichten: 1252

Geregistreerd: 07 maart 2011 18:35

Woonplaats: Kruiningen

Bericht 21 maart 2014 00:08

Re: Kees stelt zich voor

Hoi Jan, ik hoopte op die neurostimulatie, maar nu ik sinds gisternacht mijn vierde aanval moet doormaken, in dezelfde linkerschouder, en ook rechts al had en nog herstellende van mijn linkerbeen(de enige plek zonder merkbare restverschijnselen tot nu toe), is die hoop ook uitgesteld, zo niet, afgesteld. Want ze gaan mij echt niet tijdens het doormaken van een aanval onder narcose brengen, tenzij dat pertinent niet anders kan.
Spelen bevredigt totaal niet meer, wij beseffen niet hoe ontzettend groot goed gezondheid is, totdat we het moeten missen, tien vingers te hebben die het allemaal doen, totdat er drie de pijp aan maarten geven en je arm grotendeels verlamd, evenals deel van je hals.
Dank ook voor je wensen. Hoest met Vilmar? Jammer dat hij zo snel de benen nam.

Hg. Kees
Groet,
Kees

Muziek is ook een vorm van ademhalen...!
Avatar gebruiker

Berichten: 1758

Geregistreerd: 22 feb 2011 21:29

Woonplaats: Den Haag

Bericht 21 maart 2014 00:54

Re: Kees stelt zich voor

Hoi Kees

Ik heb Vilmar al een tijdje niet gezien. Hij heeft net als ik les van Aarnoud de Groen en als hij dan naar huis wandelt dan loopt hij langs mijn huis en soms komt hij dan even aan om nog even lekker te spelen op mijn orgel. Zelf heeft hij nog geen spelend hauptwerk orgel omdat de midi in zijn Content niet werkt dus de interesse in Hauptwerk staat bij hem momenteel op een wat lager pitje.

Groet Jan
Avatar gebruiker

Berichten: 1252

Geregistreerd: 07 maart 2011 18:35

Woonplaats: Kruiningen

Bericht 30 maart 2017 20:24

Re: Kees stelt zich voor

Oei Jan, zie dit bericht nu pas... Ik ben lange tijd niet actief geweest hier, mijn energie beetje te hard voor mezelf nodig, helaas...
Vilmar is weer getrouwd hè, fijn voor ze hoor. Maar dat weet je wellicht inmiddels wel ;)

Hg. Kees
Groet,
Kees

Muziek is ook een vorm van ademhalen...!
Avatar gebruiker

Berichten: 1252

Geregistreerd: 07 maart 2011 18:35

Woonplaats: Kruiningen

Bericht 30 maart 2017 20:26

Re: Kees stelt zich voor

Na lange tijd lukt het weer een beetje, voila, dit moest er even uit... ;)
https://soundcloud.com/kees-hoekman/wil ... tholen-mix
Groet,
Kees

Muziek is ook een vorm van ademhalen...!
Avatar gebruiker

Berichten: 139

Geregistreerd: 11 feb 2012 20:31

Woonplaats: Huizen

Bericht 30 maart 2017 21:00

Re: Kees stelt zich voor

Kees,

welkom terug.
een maand of 4 terug spotte ik je op een cursus in Rotterdam. Je stond toen met H. C. de G in gesprek. (niet dat ik je eerder gezien had, maar herkende je door je foto op dit forum) Ik heb je toen niet aangesproken en ik ben inmiddels met de cursus gestopt. Ging niet goed met deze laagvlieger. Je speelt er weer lekker op los hoor ik. God Dank, en dan met gemeende en oprechte hoofdletters.
Boudewijn

Er bestaan 3 soorten topic's
[<>] Meesterwerken [<>] Slecht gecomponeerde fuga's [<>] Seriele composities [<>]

Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 30 maart 2017 21:33

Re: Kees stelt zich voor

Kees Hoekman schreef:Na lange tijd lukt het weer een beetje, voila, dit moest er even uit... ;)
https://soundcloud.com/kees-hoekman/wil ... tholen-mix



Geweldig Kees wat een prestatie, dit doet me echt goed om te horen dat na zovele tegenslagen die je hebt gekregen, je toch deze prestatie kan neerzetten


gr

JW
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 30 maart 2017 21:43

Re: Kees stelt zich voor

Ook een welkom terug, Kees.

Idd klinkt het goed, al weten we niet hoeveel energie jou dat heeft gekost om weer op dat niveau te komen.
Avatar gebruiker

Berichten: 1820

Geregistreerd: 01 dec 2011 12:35

Woonplaats: Barneveld

Bericht 30 maart 2017 21:58

Re: Kees stelt zich voor

Prachtig Kees! Fijn dat het weer lukt!
Het mooiste orgel maak je zelf.
Avatar gebruiker

Berichten: 1758

Geregistreerd: 22 feb 2011 21:29

Woonplaats: Den Haag

Bericht 31 maart 2017 00:47

Re: Kees stelt zich voor

Hoi Kees

Fijn om weer wat van je te lezen. Je bent het spelen gelukkig niet verleerd zo te horen.
Ik begrijp dat het weer wat beter met je gaat. Dat is goed om te horen.

Groeten Jan

Berichten: 562

Geregistreerd: 07 okt 2015 20:35

Woonplaats: Huizen NH

Bericht 31 maart 2017 09:58

Re: Kees stelt zich voor

Hadie Kees! Ontzettend fyn om weer eens iets van je te vernemen en dat het kennelijk weer wat beter met je gaat.....

Heb inmiddels bij Andree je schoonvader leren kennen, leuk kontakt ook, en natuurlijk weleens naar je geinformeerd.

Het alleerbeste gewenst, en wie weet zien/horen we weer eens iets van je...

HG

Geert
Avatar gebruiker

Berichten: 1252

Geregistreerd: 07 maart 2011 18:35

Woonplaats: Kruiningen

Bericht 31 maart 2017 13:02

Re: Kees stelt zich voor

Boudewijn schreef:Kees,

welkom terug.
een maand of 4 terug spotte ik je op een cursus in Rotterdam. Je stond toen met H. C. de G in gesprek. (niet dat ik je eerder gezien had, maar herkende je door je foto op dit forum) Ik heb je toen niet aangesproken en ik ben inmiddels met de cursus gestopt. Ging niet goed met deze laagvlieger. Je speelt er weer lekker op los hoor ik. God Dank, en dan met gemeende en oprechte hoofdletters.


Hey Boudewijn, dat is jammer man, had me gerust ff aangeschoten! Wie weet, komt het nog es.
En ja, Goddank, dat is de beste uiting, die je eraan geven kunt. Mijn opname is verre van vlekkeloos, och nee, maar ik had er veel lol in en dáárom nam ik het in één keer op en dacht, wat geef ik erom, ook spel met een smetje mag je posten, ik ben maar een amateur en dit kostte me, zoals Evert-Jan al vermoed, wezeloos veel energie, ik moet uit een nog dieper dal komen, dat twee jr. geleden. Ben 28 dec. aan mijn hart geholpen, 10 feb. een tweede operatie aan mijn nek, een niveau hoger een neiwue hernia en ook vernauwingen van de zenuwuittredingen. Een nare periode gehad en de aanloop er naar toe, lees de afgelopen vier jaar, waren lichtelijk moeilijk. Ben daarom niet veel meer hier te vinden, facebook wel meer, dat kan ik met mijn mobiel, met mijn mobiel blijk ik geen reply op topics meer te kunnen geven hier, jammer.
Wel, wie weet. (Zit je op facebook? Doe me dan maar een verzoek, ik weet nl. je achternaam nu niet ;-) )

Maar ja, het gaat weer iets beter hoor, en ja Geert, dan zul je de ellende met ziekten wel vernomen hebben, niet alleen van mij. Het leven is geen plezierreisje...
Groet,
Kees

Muziek is ook een vorm van ademhalen...!
VorigeVolgende

Keer terug naar Even voorstellen / mijn orgel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com