Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

LCD teksten op registerknoppen

Toon actieve onderwerpen


Avatar gebruiker

Berichten: 312

Geregistreerd: 12 feb 2014 18:08

Woonplaats: Waarder

Bericht 25 aug 2017 21:41

LCD teksten op registerknoppen

Bestaan er zeer kleine LCD tableaus voor teksten - waarbij je de teksten kan aanpassen met de PC ? Deze mini tableaus in de knop van een trekregister plaatsen achter een ronde opening. Zal wel prijzig worden. Maar lijkt me ideaal als je veel samplesets hebt en wil een mooi orgel met trekregisters. Je ziet dan altijd keurig de juiste disposities, bij elke sampleset.
Vriendelijke groet, Marius

Zeer tevreden GrandOrgue gebruiker op Johannus Rembrandt 375 orgel
Avatar gebruiker

Berichten: 1820

Geregistreerd: 01 dec 2011 12:35

Woonplaats: Barneveld

Bericht 25 aug 2017 21:59

Re: LCD teksten op registerknoppen

Het mooiste orgel maak je zelf.

Berichten: 25

Geregistreerd: 29 jul 2017 11:25

Bericht 14 sep 2017 21:41

Re: LCD teksten op registerknoppen

Marius55 schreef:Bestaan er zeer kleine LCD tableaus voor teksten - waarbij je de teksten kan aanpassen met de PC ? Deze mini tableaus in de knop van een trekregister plaatsen achter een ronde opening. Zal wel prijzig worden. Maar lijkt me ideaal als je veel samplesets hebt en wil een mooi orgel met trekregisters. Je ziet dan altijd keurig de juiste disposities, bij elke sampleset.


Of er zulke kleine mini tableaus zijn denk ik niet maar er zijn wel kleine displays in de handeld .Je kan je licht eens op steken bij een electronica winkel!

Berichten: 25

Geregistreerd: 29 jul 2017 11:25

Bericht 14 sep 2017 21:50

Re: LCD teksten op registerknoppen

adhuijzer schreef:
Marius55 schreef:Bestaan er zeer kleine LCD tableaus voor teksten - waarbij je de teksten kan aanpassen met de PC ? Deze mini tableaus in de knop van een trekregister plaatsen achter een ronde opening. Zal wel prijzig worden. Maar lijkt me ideaal als je veel samplesets hebt en wil een mooi orgel met trekregisters. Je ziet dan altijd keurig de juiste disposities, bij elke sampleset.


Of er zulke kleine mini tableaus zijn denk ik niet maar er zijn wel kleine displays in de handeld .Je kan je licht eens op steken bij een electronica winkel!


Je kan eens googlen op "mini lcd display (afbeeldingen).
Avatar gebruiker

Berichten: 312

Geregistreerd: 12 feb 2014 18:08

Woonplaats: Waarder

Bericht 14 sep 2017 23:30

Re: LCD teksten op registerknoppen

Bedankt hoor.
Ik heb ze al gevonden op Ebay van 27 mm vierkant en kosten ca. € 2.50. Ga er eentje bestellen om te experimenteren. Mijn Johannus orgel ga ik uiteraard niet aanpassen, de bedoeling is een zelfbouw project te gaan beginnen.
Vriendelijke groet, Marius

Zeer tevreden GrandOrgue gebruiker op Johannus Rembrandt 375 orgel

Keer terug naar Algemene discussie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com