Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

hulp gezocht in Venlo

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 9

Geregistreerd: 13 nov 2017 19:00

Bericht 11 jan 2018 22:21

hulp gezocht in Venlo

Ik zoek een wat hauptwerk-ervaren man/vrouw in de omgeving van VENLO, die mij als hauptwerkbeginner een beetje op weg kan helpen. Intussen heb ik enige orgels geinstalleerd (Domkerk Utrecht, Tholen, Mijdrecht, evm) en speel er met plezier op. Echter zijn er nog erg veel problempjes die opgelost moeten worden. Knakken in de boxen, de luidsterkte der registers of afstemming van boven-, rug- en hoofdwerk. Ook zou ik graag wat meer over de details van dit komplexe computerprogramma ervaren. Is daar iemand, die zin en tijd heeft?
Avatar gebruiker

Berichten: 1820

Geregistreerd: 01 dec 2011 12:35

Woonplaats: Barneveld

Bericht 12 jan 2018 10:13

Re: hulp gezocht in Venlo

Ha Dutchler,

Welkom hier.
Als er niemand in de buurt woont, kun je hier op het forum ook veel vinden via de zoekfunctie. Daarnaast is er een prachtig HW-Handboek verschenen, waar je vrijwel alles uit kunt halen. Te bestellen via forumlid Evert-Jan.
Het mooiste orgel maak je zelf.

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 12 jan 2018 11:24

Re: hulp gezocht in Venlo

Aanvullend op het bericht van Jaap: info over het Nederlandstalige HW-Handboek "Hauptwerk in de praktijk" staat in dit topic: viewtopic.php?f=8&t=2945

Dutchler schreef:Echter zijn er nog erg veel problempjes die opgelost moeten worden. Knakken in de boxen, de luidsterkte der registers of afstemming van boven-, rug- en hoofdwerk. Ook zou ik graag wat meer over de details van dit komplexe computerprogramma ervaren.
Dit wordt allemaal beantwoord/behandeld in het boek. Zie ook de inhoudsopgave in bovengenoemd topic.

Keer terug naar Aangeboden / Gezocht

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com