Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Backup weg

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 154

Geregistreerd: 12 maart 2011 16:27

Woonplaats: Hattem

Bericht 13 maart 2019 12:50

Backup weg

Goedendag,
Na het maken van een back up ging alles goed mis,
alles was weg nu heb ik Zwolle en Haarlem er wel op gekregen vraag niet hoe.
Nu ben ik bezig om Vollenhove en Ebemunster er weer op te zetten het eerste gedeelte
laad hij wel maar het laatste gaat mis
de fout melding is dan.
Organ package ID 000001
(Hauptwerk Standard COMPONENTS ) is not installed for this instrument The supplier
of the package is crumhorn labs message code for diagnostie purposes 4771

Wie kan mij raad geven om het er weer op te krijgen, als ik een free sampel probeer
gebeurt er het zelfde

Groet, Dick

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 13 maart 2019 14:33

Re: Backup weg

Dick

door het maken van een backup kan er nooit iets van je harddisk/SSD verwijderd worden. Er wordt alleen een kopie van wat op de PC staat in de backup opgeslagen. De originelen blijven ongewijzigd op de PC staan.
Er is dus meer gebeurd dan alleen een backup maken ........... Maar wat heb je dan nog meer gedaan?


Organ package ID 000001 maakt deel uit van het HW programma zelf.
Omdat de directories weg zijn, is deze 000001 directory ook weg. Daarin staan de standaard HW plaatjes, die bijv. bij St. Anne gebruikt worden. En dus ook bij een aantal freeware sample sets en Vollenhove en Ebemunster.

Het snelst krijg je die erop door Hauptwerk opnieuw te installeren. Bij het installeren moet je dan dezelfde disks/directories opgeven als zoals ze nu op de PC staan. Zie de plaatjes op blz. 36-38 van het boek. Daarbij wordt ook St. Anne en de plaatjes weer geïnstalleerd. Sample sets /orgels die al geïnstalleerd zijn, blijven daarbij ongewijzigd staan.
De installatie moet wel gebeuren met de volledige versie van HW (full installer) en niet met de update versie. Zie http://www.downloadhauptwerk.com/win

Berichten: 154

Geregistreerd: 12 maart 2011 16:27

Woonplaats: Hattem

Bericht 13 maart 2019 16:22

Re: Backup weg

Dag Evert-Jan

Gedaan zoals je zij Tot nu gaat alles mooi
Vollenhove en Ebenmunster spelen weer op het test orgel van Hauptwerk staan alleen de kleine 1 klavier op
is het bezwaarlijk dat het grote pijporgel er niet op staat misschien toch iets niet goed gedaan tijdens
het instaleren. ik ben nu bezig om zurik5 er weer op te krijgen vind ik persoonlijk een mooi orgel
met veel mogelijkheden.

Bedankt voor de snelle HULP!!!!!

groet Dick

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 13 maart 2019 18:21

Re: Backup weg

dickgerda schreef:.... op het test orgel van Hauptwerk staan alleen de kleine 1 klavier op
is het bezwaarlijk dat het grote pijporgel er niet op staat misschien toch iets niet goed gedaan tijdens
het instaleren.

Ik weet niet wat je hier mee bedoelt. Van St. Anne (het door jou bedoelde testorgel van HW??) is er maar 1 versie en die heeft 2 klavieren. Een éénklaviers versie bestaat niet

Keer terug naar Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com