Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

HW in de praktijk - Back-up

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 196

Geregistreerd: 19 maart 2016 17:57

Woonplaats: Spijkenisse

Bericht 22 dec 2020 14:20

HW in de praktijk - Back-up

Het boek van Evert-Jan HW 5 in de praktijk is een heerlijk boek om te gebruiken als naslagwerk om dingen op te zoeken.
Soms als ik wat meer tijd heb, lees ik een hoofdstuk door, en deze week was het maken van een Back-up het onderwerp. Een back-up had ik nog nooit gemaakt, dus boek erbij en aan de slag.
Het programma SyncBackFree gedownload van http://www.2brightsparks.com en geïnstalleerd. Ik had een 2TB externe HD waar ik ook de installatie bestanden van de samplesets op bewaar. De computer heeft meer dan 5 uur staan draaien om de drie back-up bestanden te maken. Gelijk ook een profiel aangemaakt voor de DoMidi bestanden.
Gelukkig heb ik het nog nooit nodig gehad, maar het zal je maar gebeuren en je moet alles opnieuw gaan installeren.
Evert-Jan bedankt voor je HW boek, ik heb er al heel veel aan gehad!
Laatst bijgewerkt door Fransvdl op 22 dec 2020 15:43, in totaal 1 keer bewerkt.

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 22 dec 2020 15:21

Re: HW in de praktijk - Back-up

Frans

Bedankt voor het compliment.

De volgende keer gaat de backup dus een stuk sneller. Nu moet hij alle bestanden naar de USB disk schrijven, een volgende keer alleen nieuwe en gewijzigde bestanden.

Keer terug naar Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com