Bericht 31 jan 2021 16:53

Opname bagger

Hallo medeforum gebruikers
Ik zit er echt al vele maanden mee aan het worstelen.
Mijn opnames klinken gewoon niet goed als ik het achteraf beluister over mijn speakers (wave). Ik begrijp er niks van

Ik heb een opstelling rugwerk twee staanders naast het orgel. Hoofdwerk voor me achter het pijpenfront. Bovenkerk ook voor me achter het pijpenfront. 1 paar achter in de kamer voor rear.
Audiobussen zijn ook zo ingesteld. Dus allemaal netjes verdeeld. Plus 1 masterrecord bus. Als ikopneem met de interne recorder of met mijn RME met loopback naar 1 stereokanaal ( dus ik mix de kanalen in de TotalMix naar 1 kanaal met de nodige instellingen

Het maakt niks uit. Het klinkt gewoon nergens naar. Mijn vraag hoe is dit nu mogelijk
Ik heb bij diverse mensen het audio ingesteld onder HW 4.2. Deze nemen op en plaatsen het op YouTube klinkt gewoon uitmuntend goed. En bij mij gewoon waardeloos. Staat er soms wat verkeerd in mijn bussystemem. Het valt niet uit te leggen, je moet het gewoon horen. Op mijn Facebook staat mijn laatste live-uitzending onder mijn naam Henk pasterkamp.

Ik zou graag hier iemand willen hebben om de bussen te controleren die er echt iets van weet. Want ik begin zo langzamerhand de controle te verliezen, wat staat er verkeerd en waar. Neemt het soms dubbel op of mixt hHW de kanalen dubbel. Wie weet raad
Oost west kerkorgels klinken thuis op z'n best