Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Trialversion Hw 7

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 20

Geregistreerd: 08 maart 2017 18:00

Bericht 16 maart 2022 13:19

Trialversion Hw 7

Dag allemaal,

Heeft iemand ervaring met het downloaden van de trialversion van HW 7? Ik krijg al een paar dagen steeds het bericht na op de knop gedrukt te hebben voor de download de boodschap dat ik het later nog eens moet proberen.
Ik zou een subscription willen hebben voor HW7 en dat schijnt wel te werken. Zou je dan HW7 wel kunnen downloaden?

Alvast dank voor de reactie.

Arie Goud.

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 16 maart 2022 20:55

Re: Trialversion Hw 7

Er is maar 1 versie van HW, die ook als trial versie gebruikt kan worden. Stuur een mailtje naar François (support @ hauptwerk.com) en vraag om een werkende downloadlink.

Als je een trial versie gaat installeren, dan moet je zeker een HW backup maken en daarnaast moet je de map met organdefinitions naar elders kopiëren.
Als je dan terug gaat naar HW5, dan moet je die HW backup en de map met organdefinitions weer terugzetten.
Doe je dat laatste niet, dan moet je alle orgels, die je in HW 7 geladen hebt, opnieuw installeren.
Je moet natuurlijk een installatieset van HW5 hebben om terug te kunnen gaan mocht HW7 niet voldoen.

Keer terug naar Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten




cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com