Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Routering front en rear

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 162

Geregistreerd: 08 maart 2011 08:43

Bericht 28 jan 2023 15:30

Routering front en rear

Goedemiddag,

Via een vriend ben ik op de hoogte gebracht van een functie in Hauptwerk (7) waarvan ik het bestaan niet wist. En inmiddels (naar verrassende tevredenheid) heb toegepast. Voor degenen die hier niet van weten misschien leuk om te delen:

De tonen (per toets) van elk register laten circuleren over (meerdere sets) front speakers en rear speakers. Dit kan met zowel de front- als rear samples van een orgel.

In mijn geval, met al mijn speakers binnen 2 vierkante meter, levert dat een verrassende mix van klank op die je ook tegenkomt bij gebruik van een hoofdtelefoon.....

Ik ben Groningen gaan herwaarderen.

Mario
Avatar gebruiker

Berichten: 336

Geregistreerd: 14 okt 2013 13:37

Woonplaats: Scherpenisse (ZLD)

Bericht 30 jan 2023 22:19

Re: Routering front en rear

mario schreef:Goedemiddag,

Via een vriend ben ik op de hoogte gebracht van een functie in Hauptwerk (7) waarvan ik het bestaan niet wist. En inmiddels (naar verrassende tevredenheid) heb toegepast. Voor degenen die hier niet van weten misschien leuk om te delen:

De tonen (per toets) van elk register laten circuleren over (meerdere sets) front speakers en rear speakers. Dit kan met zowel de front- als rear samples van een orgel.

In mijn geval, met al mijn speakers binnen 2 vierkante meter, levert dat een verrassende mix van klank op die je ook tegenkomt bij gebruik van een hoofdtelefoon.....

Ik ben Groningen gaan herwaarderen.

Mario


Dag Mario,

Ik ben dan erg benieuwd hoeveel sets front en ook rear speakers je hebt staan?
Met vriendelijke en muzikale groet,
Jan Kleppe

Berichten: 162

Geregistreerd: 08 maart 2011 08:43

Bericht 31 jan 2023 08:39

Re: Routering front en rear

Ha Jan,

Voor 4 en achter 2 speakers

Keer terug naar Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com