Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Wie kent een goed bedrijf dat Hauptwerkcomputers repareert??

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 7

Geregistreerd: 02 jan 2019 21:26

Woonplaats: Nijmegen

Bericht 13 okt 2020 09:09

Wie kent een goed bedrijf dat Hauptwerkcomputers repareert??

Goedemorgen Hauptwerkliefhebbers. Mijn Hauptwerk PC functioneert bij lange na niet zoals voorheen. Af en toe kan hij de SSD-schijf niet vinden, waardoor hij niet kan opstarten. Soms start hij snel op, maar meestal heel langzaam. Soms loopt de PC-vast in het opstart-proces, soms ook niet. Soms blijft het opstart-proces steken op het bios-scherm, soms op het windowsscherm. Soms blijft hij hangen in het laden van Hauptwerk, dat in alle gevallen vééél langzamer loopt dan voorheen. Regelmatig is hij ook de drivers voor de keyboards kwijt. Ik heb het idee dat er ook iets harware-matig aan de hand zou kunnen zijn. Het liefst breng ik de PC- naar een computerdeskundige (bedrijf) die én verstand van PC's heeft maar ook weet wat Hauptwerk van de PC vraagt.

Wie kent er zo'n bedrijf of klusser (liefst in het oosten van het land) die soelaas zou kunnen bieden?
Organist in ontmoetingsplek Nijmegen en Gereformeerde Kerk Renkum Heelsum. Beginnend hauptwerker.

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 13 okt 2020 10:43

Re: Wie kent een goed bedrijf dat Hauptwerkcomputers reparee

Misschien wil Pim (MrNhanduc op het forum) dit voor je doen. Hij woont in de buurt en heeft goede PC- en HW kennis.
Website: https://hauptwerk-computer.com/

Berichten: 55

Geregistreerd: 10 mei 2013 14:26

Bericht 13 okt 2020 10:44

Re: Wie kent een goed bedrijf dat Hauptwerkcomputers reparee

Bij jouw om de hoek, in Zetten, zit Pim Godschalk (http://www.hauptwerk-computer.com)
Die kan misschien iets voor je betekenen?

Groet,
Albert

Berichten: 55

Geregistreerd: 10 mei 2013 14:26

Bericht 13 okt 2020 10:45

Re: Wie kent een goed bedrijf dat Hauptwerkcomputers reparee

Sorry Evert Jan, we waren gelijk....

Berichten: 7

Geregistreerd: 02 jan 2019 21:26

Woonplaats: Nijmegen

Bericht 13 okt 2020 10:47

Re: Wie kent een goed bedrijf dat Hauptwerkcomputers reparee

Dank voor de reacties. Ik heb hem een mail gestuurd. Ik hoop dat het weer goed komt!
Organist in ontmoetingsplek Nijmegen en Gereformeerde Kerk Renkum Heelsum. Beginnend hauptwerker.

Berichten: 296

Geregistreerd: 08 maart 2011 22:05

Woonplaats: Elspeet

Bericht 31 okt 2020 12:56

Re: Wie kent een goed bedrijf dat Hauptwerkcomputers reparee

In het geval de SSD een Samsung 850 EVO betreft, kan een firmware update het probleem van af en toe ‘niet herkennen’ wel oplossen. Was een bekend euvel als ik me niet vergis.

Grt
Wibo

Keer terug naar Computers voor Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com