Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

downloads

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 65

Geregistreerd: 26 dec 2018 14:26

Bericht 27 jan 2023 14:38

downloads

Velen zullen onderstaande vraag een beetje dom vinden. Ik ook ;-)
Toch ben ik altijd uiterst voorzichtig dus doe ik maar niets.
Maar toch dan maar de vraag: In mijn map downloads staat zo veel.
Bijvoorbeeld wel 20 bestanden van Reaper, zoveel bestanden die te maken hebben met Windows enz.

Kan ik deze map gewoon leegmaken?

Dank en groet,
Kees

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 28 jan 2023 19:29

Re: downloads

Kees

Ik denk dat er sample sets in staan, Hauptwerk, e.d., maar ook mislukte downloads of downloads die je meerdere keren van hetzelfde bestand gedaan hebt.
De laatste herken je aan een volgnummer dan in de bestandsnaam staat.
Bijv. reaper667_x64-install.exe, reaper667_x64-install(0).exe, reaper667_x64-install(1).exe, enz.
Waarschijnlijk is de laatste goed. De eersten kun je dan weggooien en bij de laatste het volgummer + de beide haakjes verwijderen. Bij mislukte downloads van een sample set moet je deze direct weggooien voordat je de download opnieuw start. Hauptwerk/unrar kan niet omgaan met een volgnummer in de bestandsnaam.

Dingen, die je moet bewaren, zijn bijv.
- De sample sets, zoals <Naam orgel>Vol1.CompPkg.Hauptwerk, en ook Vol2, Vol3, enz.
- Het Hauptwerkprogramma InstallHauptwerk_vx.x.x.x.exe, waarvoor je een licentie hebt.
- Reaper: Reaper<versienummer>_x64-install.exe

En met bewaren bedoel ik: deze naar een USB disk (externe disk) verplaatsen.
Als je PC crasht en je wil e.e.a. opnieuw installeren, dan heb je de bestanden van die externe disk nodig.

Verder moet je zelf bepalen of een download wel of niet weggegooid kan worden. Bij "niet" moet je het bestand naar elders verplaatsen, bijv. die USB disk, zodat de download map leger wordt.

Berichten: 65

Geregistreerd: 26 dec 2018 14:26

Bericht 03 feb 2023 10:47

Re: downloads

Dank, Evert-Jan!

Keer terug naar Computers voor Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com