Bericht 20 nov 2020 16:49

STappenplan naar HW6

even het 1 en ander gevraagd. dus geen nood dit moet iedereen toch wel lukken

Hallo pasterkamp,

Heel erg bedankt voor de interesse in upgraden.

Om het antwoord van Chris en Iain te bevestigen (beide bedankt):

pasterkamp schrijft:
1: alle audio-instellingen blijven ook behouden, dus alle busmix-busprst blijven behouden bij het upgraden naar HW 6

Ja - alle audio- en MIDI-instellingen worden standaard behouden en gemigreerd.

pasterkamp schrijft:
2: hoe installeer je HW 6 vanaf HW 5 ,? en zo ja, hoe? of installeer je deze versie over HW 5, en waar moet je specifiek op letten

Als je eenmaal de uprgade hebt gekocht en de resulterende licentie ervoor hebt geactiveerd in iLok License Manager, hoef je alleen maar de stapsgewijze instructies te volgen in het gedeelte ' Hauptwerk upgraden of opnieuw installeren ' van de hoofdgebruikershandleiding van Hauptwerk (pagina's 25-29 in de huidige v6.0.0-versie): https://www.hauptwerk.com/documentation/ (Samengevat: u moet het installatieprogramma downloaden en uitvoeren, waarbij u alle opties op hun standaardinstellingen laat staan, en het zal upgraden uw bestaande v5-installatie.)





pasterkamp schrijft:
3: wat moet ik aanvinken tijdens de installatie en wat niet om alle instellingen te behouden. omdat bij mij de HW-samples op een andere SSD-schijf staan

Laat alle opties van het installatieprogramma op hun standaardwaarden staan. Het zal uw bestaande installatielocaties detecteren en gebruiken.

pasterkamp schrijft:
4: Ik moet van tevoren een back-up maken van HW 5 en deze later herstellen naar HW 6? als ? is dat een back-up met file create, of is het met het help menu.

Het is altijd een goed idee om een ​​back-up te maken voordat u iets upgradet, voor de goede orde. Om dat te doen, gebruikt u in uw bestaande installatie gewoon ' Bestand | Maak een back-up van uw Hauptwerk-instellingen en persoonlijke gegevens 'en bewaar het resulterende bestand ergens veilig.

pasterkamp schrijft:
5: werkelijk alle instellingen blijven behouden, ook de audio-instellingen.

Standaard ja. (Technisch gezien zou de enige kleine uitzondering kunnen zijn als je momenteel meer dan 32 MIDI IN-poorten of meer dan 32 MIDI OUT-poorten gebruikt in Hauptwerk v5. We zijn echter nog nooit een Hauptwerk-gebruiker tegengekomen voor wie dat zou gelden.)

pasterkamp schrijft:
Bedankt voor je snelle reactie. ik wacht nu op de kleine update 6.01 voor mijn ilok pernament-licentie

Ter referentie voor iemand anders die dit onderwerp leest: het probleem dat sommige mensen hebben gehad met een licentie die niet werd gevonden, wordt hier behandeld: viewtopic.php? F = 4 & t = 19187 # p144133 viewtopic.php? F = 4 & t = 19187 & start = 15 # p144172 Samenvattend zou je kunnen wachten op v6.0.1 als je dat liever hebt, maar een tijdelijke oplossing (indien van toepassing) is snel en eenvoudig, je hoeft alleen maar een extra tijdelijke licentie te activeren voor je iLok-account. Merk ook op dat sommige mensen momenteel een probleem lijken te hebben om v6 correct te downloaden van de belangrijkste downloadserver, waarschijnlijk omdat de server het momenteel erg druk heeft: viewtopic.php? F = 4 & t = 19195
Oost west kerkorgels klinken thuis op z'n best