Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Punt van verzadiging

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 43

Geregistreerd: 30 dec 2020 15:56

Bericht 17 apr 2023 17:13

Punt van verzadiging

Het is al een poosje rustig op het forum naar mijn gevoel, er komen regelmatig interessante orgels uit van diverse leveranciers van binnen- en buitenland en toch…
Van heel veel nieuwe sets lees je weinig of geen reacties en dat vind ik nou juist zo leuk om de bevindingen van andere gebruikers te lezen.
Nu kan het zijn dat we bij een punt van verzadiging zijn aangekomen, op een gegeven moment is je schijf vol en nog amper een nieuwe demo kunt uitproberen, of simpelweg de financiën laten het niet toe, of we zijn gewoon tevreden met wat we hebben.
Zo nu en dan zie je een 2e hands Hauptwerk set op marktplaats verschijnen en denk dan mmm... zouden die dan allemaal naar Sweelinq zijn over gestapt.
Ik geniet elke dag van Hauptwerk en kan niet wachten op een nieuwe update die voor een nog realistischer weergaven kan zorgen.
Hgr, Wim

Berichten: 5

Geregistreerd: 29 apr 2020 21:47

Bericht 18 apr 2023 22:21

Re: Punt van verzadiging

Dag Wim,

Mijn hauptwerk pc staat aardig vol, en na verloop van tijd ga ik toch uitbreiden. E.e.a. staat op een externe harde schijf. Ik hoop wel dat bijvoorbeeld Jiri nog wat mooie samples uitbrengt van mooie orgels hier in Nederland.
Mij krijg je nog niet gewonnen voor Sweelinq, het klinkt m.i. veel te nep.

Hartelijke groeten

Keer terug naar Algemene discussie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com