Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

kennismaking als nieuw forumlid

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 3

Geregistreerd: 01 sep 2021 14:54

Bericht 09 sep 2021 16:02

kennismaking als nieuw forumlid

Hallo Forumleden,

Deze week is mijn account geactiveerd, dus graag wil ik mij even voorstellen...

Ik ben Wim Rijstenberg, woonachtig in Winterswijk in de mooie achterhoek.
Ik ben werkzaam als Koordirigent van 5 koren in Holten, Rijssen, Enter, Hengelo en Apeldoorn.
Gelukkig kunnen we, na online zoom repetities, weer live repetities houden sinds een paar weken, dus blijdschap alom!

Eerder dit jaar heb ik een Johannus Sweelinck 25 Avantgarde geërft, waar ik ongeloofelijk blij mee ben, omdat ik dan, vooral pedaal, ook lekker thuis kan studeren. Dit orgel is goed digitaal voorbereid. Van een van de koorleden kreeg ik de hint om eens te gaan neuzen bij Hauptwerk. Nou daar werd ik wel enthousiast van! Hoewel ik de Johannus samples echt wel oké vind, lijkt mij Hauptwerk een aanwinst. Heb een beetje geexperimenteerd met Jeuxdorgue, maar vind de 'ingebakken' galm eikenlijk wel een beetje hinderlijk. Maar goed, ik denk dat ik op dit forum veel kan leren om optimaal gebruik te kunnen maken van de mogelijkheden om de Sweelinck uit te breiden.
Wellicht tot 'schrijfs' ............

Berichten: 87

Geregistreerd: 03 maart 2011 15:08

Bericht 18 sep 2021 09:22

Re: kennismaking als nieuw forumlid

Goede morgen Wim,
Als je een keer in Rijssen bent, mag je gerust even langs komen om eea te bekijken / te horen / te spelen.
Stuur maar een persoonlijk berichtje.

Keer terug naar Even voorstellen / mijn orgel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com