Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Even voorstellen....

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 10

Geregistreerd: 25 jan 2022 00:39

Woonplaats: Bruinisse/Urk

Bericht 04 feb 2022 15:43

Even voorstellen....

Hoi ik ben Leander van den Bos!
Sinds een maandje of wat gebruik ik Hauptwerk, en sinds een paar dagen ben ik ook lid van het forum hier.
Samen met AVO, Henk Pasterkamp, en Riekelt Bakker heb ik een sampleset gemaakt, en alleen met AVO ben ik nog met e.a. bezig. Misschien dat mensen me daarvan kennen, en anders; lees gerust door....

Ik ben 16 jaar oud/jong, en speel ongeveer vanaf mn 6e orgel, vanaf mn 8e heb ik eigenlijk ook al in een stuk door les.

Thuis heb ik een Domus Vivace 50 staan, met gelukkig ook MIDI op de registerknopjes. Zo zet ik dan mijn laptop (32RAM, i7) aan mn orgel vast, en kan ik verder gewoon met de originele speeltafel mn gang gaan.
Ik heb nogal wat samplesets, niet allen zijn het noemen waard, maar eigenlijk zijn mijn favorieten toch wel: Laurenskerk Rotterdam, Ottobeuren Heiliggeist, Poblet, Annaberg, en als laatste het Holzhey orgel van Prospectum.

Anyways, ik heb me nu voorgesteld, ik ben benieuwd wat ik hier te weten kan komen, dat gaan we wel zien!

Groeten....
Leander
Hulp met Audio - & Videotechniek, Hauptwerk & Computers
www.leandervandenbos.nl
Avatar gebruiker

Berichten: 34

Geregistreerd: 16 apr 2016 11:44

Bericht 05 feb 2022 20:29

Re: Even voorstellen....

Hallo Leander
Welkom op pc organ als lid
Veel nuttig plezier toegewenst met hauptwerk en aanverwante zaken.

Gr Klaverman 2

Keer terug naar Even voorstellen / mijn orgel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 7 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com